- Wstęp Firma “DAILYBOX Sp.z o.o” dąży do zapewnienia najwyższej jakości usług i produktów. Rozumiemy jednak, że mogą wystąpić sytuacje, kiedy nasi klienci chcieliby zwrócić zakupiony zestaw lub złożyć reklamację. Poniższa polityka dotyczy zwrotów i reklamacji dla wszystkich klientów “DailyBox”.
- Zasady Ogólne
- Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku otrzymania produktu uszkodzonego, niekompletnego lub niezgodnego z opisem.
- Zwroty są akceptowane tylko w przypadku, gdy zawartość zestawu jest niekompletna lub produkt nie jest zgodny z zamówieniem.
- Zwrotom i reklamacjom podlegają tylko i wyłącznie produkty, które nie zostały użyte, tj. nie zostały rozpakowane i przygotowane.
- Okres na Zwrot
- Klient może zwrócić produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy.
- Procedura Zwrotu
- Aby zwrócić produkt, klient powinien skontaktować się z obsługą klienta “DailyBox” za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej, e-maila lub telefonicznie.
- Po otrzymaniu zgłoszenia, “DAILYBOX Sp.z o.o” przekaże klientowi instrukcje dotyczące procesu zwrotu.
- Reklamacje
- Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po odkryciu wady, nie później niż w ciągu 7 dni od daty dostawy.
- Reklamacja powinna zawierać opis problemu i dowody w postaci zdjęć uszkodzonego produktu.
- “DailyBox” zastrzega sobie prawo do badania przyczyny uszkodzenia i podjęcia decyzji o sposobie rozwiązania reklamacji.
- Zwrot Kosztów
- W przypadku uznania reklamacji lub zwrotu, “DailyBox” zwróci pełen koszt produktu oraz koszty przesyłki na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych.
- Koszty związane ze zwrotem produktu nie będą refundowane, jeżeli zwrot nie
jest wynikiem błędu “DAILYBOX Sp.z o.o”.
- Odmowa Zwrotu
- “DailyBox” może odmówić zwrotu, jeżeli produkt został użyty w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, został uszkodzony przez klienta lub minął okres na zwrot.
- Informacje Dodatkowe
- W przypadku złożenia zamówienia na produkty świeże i półtrwałe, klient akceptuje fakt, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.
- Kontakt
- Wszelkie pytania oraz zgłoszenia związane ze zwrotami i reklamacjami prosimy kierować do działu obsługi klienta “DAILYBOX Sp.z o.o”, który dostępny jest pod adresem e-mail: biuro@dailybox.pl lub telefonicznie pod numerem +48884081780.
Niniejsza Polityka Zwrotów i Reklamacji obowiązuje od 03.01.2024 i może być aktualizowana przez “DAILYBOX Sp.z o.o” w celu zapewnienia lepszej jakości usług i zgodności z przepisami prawa.